Elektronické faktúry s mateco Slovakia

       Spoločnosť mateco Slovakia s.r.o. ponúka svojim zákazníkom možnosť prijímať faktúry v elektronickej forme. Tento spôsob prináša viacero praktických výhod – od rýchlejšieho doručenia, cez ekologickú úsporu papiera až po jednoduchšiu archiváciu dokumentov.

Ako funguje elektronická fakturácia

       Na základe udeleného súhlasu sú faktúry zasielané priamo na zvolenú e-mailovú adresu zákazníka vo formáte PDF. Tento dokument je plnohodnotným daňovým dokladom podľa §71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH.

Zákazník je povinný:

  • uviesť e-mailovú adresu, na ktorú chce faktúry dostávať,

  • zabezpečiť jej výhradný prístup, keďže ide o obchodné tajomstvo,

  • bezodkladne oznámiť zmenu kontaktnej adresy,

  • informovať dodávateľa v prípade, že faktúra nebola doručená.

Práva zákazníka

       Súhlas s elektronickou fakturáciou je možné kedykoľvek odvolať písomnou žiadosťou zaslanou dodávateľovi.

Ochrana osobných údajov

       Mateco Slovakia rešpektuje ochranu súkromia svojich zákazníkov. Osobné údaje sú spracúvané výlučne za účelom poskytovania zvolenej služby v súlade s platnou legislatívou. Viac informácií je uvedených v Všeobecných podmienkach prenájmu a na stránke: všeobecné podmienky

Ako požiadať o elektronické faktúry

       Vyplnený a podpísaný formulár „Súhlas so zasielaním elektronických faktúr“ je potrebné zaslať na adresu:
📧 administrativa@matecoslovakia.sk

Vaše mateco.

Nastavenia ochrany osobných údajov a súborov cookie 🍪

Chceme, aby ste na našej webovej stránke rýchlo našli všetko, čo hľadáte, a nielen to, čo by vás podľa nás mohlo zaujímať. Preto potrebujeme ukladať súbory cookie. Súbory cookie sa používajú na poskytovanie služieb, prispôsobenie reklám a analýzu návštevnosti.

Vytvorením tejto voľby súhlasíte s používaním súborov cookie a s používaním údajov o vašom správaní na webovej stránke na zobrazovanie cielenej reklamy. Viac informácií nájdete v našich zásadách používania súborov cookie.